REKLAMA
Znaleziono 126 wyników
Janów Park inwestycja
Pokaż inwestycję
Janów Park
Mysłowice, Huta Amalii 3
Globalny dostawca innowacyjnych rozwiązań medycznych stawia na Enterprise Parkartykuł
Pokaż artykuł
Globalny dostawca innowacyjnych rozwiązań medycznych stawia na Enterprise Park
Globalny dostawca innowacyjnych rozwiązań medycznych – Getinge – dołączył do grona najemców krakowskiego kompleksu biurowego Enterprise Park. Wynajęła niemal 2 tys. mkw. powierzchni. Otworzy w nim centrum usług wspólnych: Getinge Shared Services. W procesie negocjacji najemcy doradzała firma CBRE.
[Wrocław] Targi ''Żyj i mieszkaj we Wrocławiu'' już w weekendartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Targi ''Żyj i mieszkaj we Wrocławiu'' już w weekend
To już druga edycja ''Żyj i mieszkaj we Wrocławiu'' - imprezy, podczas której obecni jak i przyszli...
Apartamenty Wyzwoleniainwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Wyzwolenia
Olsztyn, Wyzwolenia 6/1
Znana, duża sieć sklepów odzieżowych otwiera biuro w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Znana, duża sieć sklepów odzieżowych otwiera biuro w Gdańsku
Kolejna znana firma stawia na Gdańsk i kompleks biurowy Olivia Centre. Sieć sklepów odzieżowych worldbox otwiera pierwsze biuro w Gdańsku. Siedziba firmy zajmie powierzchnię blisko 1,3 tys. mkw. w budynku Olivia Prime. Powstaną nowe miejsca pracy.
Nowe Promenady – dopełnienie dzielnicy wraz z międzyosiedlowym parkiem i sklepami [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe Promenady – dopełnienie dzielnicy wraz z międzyosiedlowym parkiem i sklepami [WIZUALIZACJE]
Wrocławski deweloper – firma TRU Development, wcześniej znana jako TRUDO Nieruchomości, wybuduje ponad tysiąc mieszkań w ramach inwestycji na wrocławskim Kleczkowie. Wcześniej zrealizowała tutaj i zarządza do dziś projektem biurowym Promenady Business Park. Pierwszy etap nowego projektu właśnie trafił do sprzedaży.
Galeria Twierdza Kłodzko rozbudowuje park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Twierdza Kłodzko rozbudowuje park handlowy
W maju tego roku, EPP rozpocznie budowę nowej części parku handlowego przy Galerii Twierdza Kłodzko o powierzchni blisko 4200 mkw. Swoje salony w dwupoziomowym budynku otworzą debiutujący w rejonie Kotliny Kłodzkiej międzynarodowy retailer, z którym podpisano umowę na wynajem około 2100 mkw., a także drogeria dm, której sklep będzie miał blisko 625 mkw. Ponadto Reserved, wieloletni najemca centrum, relokuje się do większego lokalu – ok. 1450 mkw. Jego miejsce w parku handlowym, na powierzchni ponad 1000 mkw., zajmie Sinsay.
Łódzka Fuzja przyciąga kolejne koncepty gastronomiczne i usługowe artykuł
Pokaż artykuł
Łódzka Fuzja przyciąga kolejne koncepty gastronomiczne i usługowe
Kompleks wielofunkcyjny Fuzja, duży, rewitalizowany przez Echo Investment teren po dawnych zakładach włókienniczych Karola Scheiblera w Łodzi, zyskuje kolejnych nowych najemców. W historycznych, zabytkowych oraz nowych budynkach otwartej na miasto południowej części kompleksu pojawiły się następne restauracje oraz koncepty z sektora fitness i beauty. Obecnie na terenie Fuzji, w północnej części inwestycji trwa rewitalizacja pozostałych obiektów wchodzących w skład pofabrycznego terenu.
[Wrocław] Wrocławski port lotniczy podsumowuje rokartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wrocławski port lotniczy podsumowuje rok
Budowa nowego terminalu, uruchomienie kolejnych połączeń, decyzja Ryanair o lokalizacji we Wrocławiu...
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ieartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ie
Warszawska Galeria Północna umacnia swoją ofertę handlową. Tylko w 2022 roku nowi najemcy zajęli tu lokale o łącznej powierzchni ponad 2375 mkw. Jednocześnie przedłużono umowy z dotychczasowymi partnerami, opiewające na ponad 4000 mkw. W efekcie, obiekt wynajęty jest niemal w 93 proc. Ale w warszawskiej galerii rośnie nie tylko wskaźnik komercjalizacji. Kolejne otwarcia w 2022 roku, ale także wcześniejsze z 2021 r., znacząco zwiększyły udział mody w tenant-mix’ie.
Wrocław Fashion Outlet: rozbudowa, nowe restauracje i udogodnienia dla klientówartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław Fashion Outlet: rozbudowa, nowe restauracje i udogodnienia dla klientów
Wrocław Fashion Outlet nieustannie się rozwija, aby wyprzedzać oczekiwania gości i umacniać swoją pozycję jako zakupowej destynacji. Rozpoczęta w 2023 roku modernizacja wprowadza nowoczesne rozwiązania, które podnoszą komfort zakupów, a także tworzą nowe możliwości dla najemców. Już wkrótce klienci mogą się spodziewać m.in. zmian w salonach marek premium czy nowych restauracji.
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marekartykuł
Pokaż artykuł
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marek
Do grona najemców należącego do EPP centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy w Szczecinie w ostatnim czasie dołączyły cztery nowe marki. Wśród nich znalazły się: pierwszy w województwie zachodniopomorskim multibrandowy salon Peek & Cloppenburg, marki odzieżowe JOOP! oraz Pierre Cardin, a także jubiler SAVICKI.
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outletartykuł
Pokaż artykuł
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outlet
Wrocław Fashion Outlet, jedyny outlet w południowo-zachodniej Polsce nieustannie się rozwija, dostosowując swoje przestrzenie do zmieniających się potrzeb odwiedzających oraz trendów na rynku retail. Zakończona rozbudowa salonów marek Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Marc O’Polo pozwoliła oddać do dyspozycji klientów przestronniejsze lokalizacje w nowych konceptach, zapewniając im tym samym większy komfort zakupów.
Najemcy zostają w kompleksie biurowym The Park Warsawartykuł
Pokaż artykuł
Najemcy zostają w kompleksie biurowym The Park Warsaw
White Star Real Estate w swoim flagowym warszawskim projekcie The Park Warsaw przy ul. Krakowiaków 50 podpisała w ub.r. umowy najmu na prawie 16 500 mkw. Na ten wynik złożyło się 10 kontraktów z nowymi najemcami oraz 5 przedłużeń dotychczasowych umów. Jednocześnie 4 firmy zdecydowały się na powiększenie zajmowanej powierzchni.
Fabryka Norblina z nowym, wyjątkowym konceptem MOXOartykuł
Pokaż artykuł
Fabryka Norblina z nowym, wyjątkowym konceptem MOXO
Długo wyczekiwane otwarcie restauracji i klubu muzycznego MOXO za nami. Wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy powstało w niezwykłych wnętrzach zrewitalizowanej XIX-wiecznej Hali Odlewni Fabryki Norblina. Na gości przez 7 dni w tygodniu czeka tu wyjątkowe menu i muzyka na żywo. Filozofia Nikkei przeniknęła stare mury dawnej fabryki tworząc miejsce jakiego w stolicy jeszcze nie było.
The Upper House by Angelinwestycja
Pokaż inwestycję
The Upper House by Angel
Wrocław, Krzyki, Walońska
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel sieci Barcelóartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel sieci Barceló
Pierwszy w Polsce hotel sieci Barceló niebawem rozpocznie działalność pod marką Barceló Hotels & Resorts. To już ostatnia część z inwestycji, realizowanych w ramach kompleksu Elektrownia Powiśle. Oznacza to zakończenie wszystkich zaplanowanych prac budowlanych przy rewitalizacji terenu dawnej elektrowni, za której realizację odpowiada Tristan Capital Partners oraz White Star Real Estate.
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsce
Zarządzane przez NEINVER Outlety FACTORY w Polsce, zyskują na dynamice, dzięki niedawnym debiutom sklepów oraz znacznemu zwiększeniu powierzchni sprzedaży ze strony długoletnich partnerów. Najnowsze zmiany w portfelu marek obejmują prawie 2200 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.
Fabryki Mondelez w Polsce zasilane energią z OZEartykuł
Pokaż artykuł
Fabryki Mondelez w Polsce zasilane energią z OZE
Mondelēz International inwestuje w energię odnawialną produkowaną przez własne instalacje fotowoltaiczne. Budowane przy zakładach produkcyjnych w całej Polsce, przyspieszą wysiłki firmy w redukcji emisji gazów cieplarnianych w całym łańcuchu dostaw, wspierając misję tworzenia bardziej zrównoważonej firmy produkującej przekąski.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
REKLAMA